نوزادانی كه از بدو تولد عضو باشگاه فوتبال می شوند
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا، بخش زایمان بیمارستان 'فلورانس نایتینگل' در دوسلدورف، بطور كامل با تصاویر و تبلیغات مربوط به تیم فوتبال این شهر پوشیده شده و از در و دیوار و سقف اتاقها گرفته تا تخت و كمد و حمام نوزادان و همچنین وسایل بیمارستانی، با نمادهای مختلفی از این باشگاه فوتبال تزئین شده است.

فورتونا دوسلدورف یكی از تیم های قدیمی و سنتی فوتبال آلمان است كه در دهه 70موفق ظاهر شد و فوتبال خوبی به تماشاگران ارائه كرد. این تیم امسال در لیگ دسته دوم بوندس لیگا حضور دارد.

در چارچوب این اقدام جالب و ابتكاری،هر نوزادی كه در این بیمارستان متولد می شود از روز تولد تا 5 سال به عنوان عضو افتخاری این باشگاه ثبت نام می گردد كه این عضویت در سالهای بعدی با ابراز علاقه والدین قابل تمدید خواهد بود.

مدیران بیمارستان همچنین هدیه ای به نوزاد می دهند كه شامل یك كلاه قرمز با آرم باشگاه ،لباس فوتبال نوزادی مربوط به تیم، گهواره، كفش، جوراب و پیش بندی كه روی آن این جمله نوشته شده است، 'فوتبالیست با استعداد آینده'.

'دومنیك گارسیا پیز' رییس بخش زایمان بیمارستان فلورانس نایتینگل، می گوید: در این بیمارستان همه تا اندازه ای دیوانه فوتبال هستند و كاركنان تقریبا هر روز بخشی از اوقات بیكاری خود را به بازی و یا تماشای فوتبال اختصاص می دهند.

اولین نوزاد كه در طول یكسال آغاز فعالیت این بیمارستان در زایشگاه فوتبالی آن بدنیا آمده، در تاریخ 10 فوریه 2011 به عضویت باشگاه درآمد و جالب اینكه، جد پدری این نوزاد یكی از بنیانگذاران باشگاه دوسلدورف آلمان بوده است.

فورتونا دوسلدوف در سال 1895 تاسیس شده است.

به گفته دكتر گارسیا، این مادران هستند كه تصمیم می گیرند نوزاد خود را كجا بدنیا آوردند اما استقبال از بیمارستان ما در ماههای اول بقدری بود كه در طول نیم ساعت 6 ثبت نام برای بدنیا آوردن نوزاد انجام شد.

به گفته ' تام كاستر' سخنگوی این باشگاه، درحال حاضر حدود 600 نوزاد آلمانی عضو باشگاه نوزادان دوسلدورف هستند كه می توانند در آینده سرمایه های خوبی برای فوتبال این باشگاه و همینطور آلمان باشند.

در 9 ماهه اول تاسیس، بیش از 300 نوزاد در بخش نوزادان این بیمارستان متولد شده است.

اروپام** 2051** 1701





:: برچسب‌ها: فرمت مربع , سگ ,
:: بازدید از این مطلب : 495
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: